بندحرج المسا علي الامخاخ المهيسة

Friday, March 14, 2008

كنت باتكلم مع علاء ونادين علي الجنة وهانعمل ايه فيها
انا عن نفسي بادعي اكون المصري الوحيد في الجنة، صحيح المصريين طالع ميتين ابوهم ويستاهلوا يدخلوا الجنة بس انا لو دخلت الجنة مش هابقي مبسوط
يعني المصريين في الجنة هايتفوا في الارض، ولو مافيش جزم(باستثناء بعض الناس اللي هاتتسيح وتتعمل جزم لككفار يلبسوها في النار عمري ماسمعت عن الجزم لسكان الجنة)وانا باقرف اوي من اي حاجة فمابالك لو دوست علي تفة حد
المصريين ممكن ياكلوا كل الشجر ويحرجونا قدام المؤمنين الاجانب
المصريين هايرموا الزبالة عشان مايشتركوش في النظافة
ممكن واحد من المصريين يقمع الباقيين، والمصريين اكيد هايتخانقوا علي الحور العين
يانهار اسود المصريين هايبقوا فضيحة في الجنة
فادعوا معايا ان كلكوا تدخلوا النار وانا ادخل الجنة

7 Comments:

Blogger t3ban said...

طب انا ادعي معاك ازاي
بس كل الي اقدر اوعدك بيه اني اذا اكرمني ربي ودخلت الجنة
مش حعمل حاجة غلط
وكمان انا بشوف بالعافية وان شاء الله الي حيخترهالي ربي من الحور العين حرضي بيها وهي واحدة مش حفتري

5:44 PM

 
Blogger 3rby said...

:)
خلاص هادعيلك تدخل معايا

5:56 PM

 
Blogger lonlysmily said...

طيب مش عيب انك تدخل الجنه لوحدك وكمان مش هتنبسط لو دخلت لوحدك علشان هتحس انك غريب وسط الناس اللى فى الجنه
فلازم يكون جروب حلو كدا من المصريين معاك
ولو عملوا حاجه غلط ياعم تبقوا اضربهم على ايديهم وقولهم
"كخ"
:)

11:37 AM

 
Blogger Zika said...

لا متخافش ماهو لما ندخل الجنه الناس هتتعدل
يعني مش هيبقي في طوابير عيش ومش هيبقي فيه مواصلات ولا حاجه
فكل واحد هيبقي مكفي نفسه وهيبقي حلو
ماتقلقش من المصريين في الجنه
انا عايز ادخل الجنه يا عم بقي
:)

5:36 PM

 
Blogger 3rby said...

خلاص هادعي المصريين يدخلوا الجنة عادي
بس لو مصري واحد استوسخ جوة انا مش مسئول
هادعي عليه يترحل عالنار :))

2:43 PM

 
Blogger SaSo said...

وانت تدخل الجنه ليييييييييييييه
تعرف مين انت جوه؟

7:19 PM

 
Blogger ليلى said...

السلام عليكم

عجبتني تدوينتك كثير
وحبيت انقلها للمدونتي

فياليت تسمح لي

وراح أكتب اني ماخذتها من هالمدونه وراح

اضيف رابط المدونه فيها

12:33 PM

 

Post a Comment

<< Home