بندحرج المسا علي الامخاخ المهيسة

Tuesday, January 16, 2007

زمان كنت لما باتخانق مع حد واحس اني عايش حياة مملة اقول لنفسي مش لو كنت ابن ناس تانيين كان هايبقي احسن...يعني مثلا لو شايف حياة حد حلوة اقول لو كنت انا هو وهو انا كان هايبقي احسن.
بس فكرت لو كان ده حصل مش هو كان هايقول لو كان مكاني كان هايبقي احسن
يعني انا ماكنتش هابقي انا بس انا بشكلي دلوقتي كان هايبقي موجود ومظلوم وبيقاسي برضه
sinceانا=انا
يبقي مافيش حاجة اتغيرت
وهافضل انا نفسي اني مابقاش انا
وهافضل انا انا
يعني انا قدري انا
حد فهم اي حاجة؟
بيتهايئلي لو ماكنتش انا انا كنتو هاتفهمو اكتر

Labels:

15 Comments:

Blogger Unknown said...

هو مين عمل ايه فين بالظبط :s

على العموم من الآخر كدا الفقرى فقرى طول عمره حتى لو راح فين

just kidding :)
أكيد لازم الواحد يرضى بقدره مهما كان و يعرف انه ده اللى فيه الخير ليه طالما هو يستحقه
و بعدين لو بتفتح عمل الشيطاااان

6:25 AM

 
Blogger Unknown said...

أنا عارفه الاحساس ده وفهماه, أصل كنت بتخيله وانا صغيره بس مش عشان حياتي ماكنتش عجباني, لأ كنت بتخيل اني لو عايشه حياة حد تاني والحد ده عايش حياتي وكده, بس لما عرفت حياة الناس أكتر قلت الحمدلله ان أنا عايشه حياتي وانهم عايشين حياتهم لأن بجد اكتشفت ان حياتي أحلي بكتير رغم كل اللي فيها.

11:36 AM

 
Blogger Racha Khoury said...

والنبي لتبقى انت لانك لو مكنتش انت كنت انا حبيت مين انت ولا هو لا انا بحبك انت يعني خليك انت على طول لانك تخيل لو مكونتش انت وكان هو هنا مكونتش دلوقتي بكتب كلام
ولا انت هنا

يبقى يلا نروح سلام

8:40 PM

 
Blogger Nouran said...

انت مين هو انا جيت هنا غلط والله ايه كان فيه واحد هنا اسمهع عربي يااا عربي انت فين :P
ارحم نفسك يا بني كده غلط عليك بس انا اكتشفت ان التهيس ده احسن حاجة ف الدنيا دلوقتي

5:10 AM

 
Blogger واحـــد مـــــن الـنـــاس said...

عاااااادي جدا
حتى حصلتلي زمان
اقولك
زمان وانا في بطن ماما
كانو بيقولولي انتا عايز تبقى علي ولا بسطويسي ؟

فانا ساعتها كنت اهبل كالعادة وقلتلهم علي
ما اني لو كنت قلتلهم بسطويسي كان زمان ولا حاجة من اللي حصلت محصلتش

وفي الاساس
هما اللي قبلينا احسن من اللي بعدينا ؟؟

8:19 AM

 
Blogger واحـــد مـــــن الـنـــاس said...

عاااااادي جدا
حتى حصلتلي زمان
اقولك
زمان وانا في بطن ماما
كانو بيقولولي انتا عايز تبقى علي ولا بسطويسي ؟

فانا ساعتها كنت اهبل كالعادة وقلتلهم علي
ما اني لو كنت قلتلهم بسطويسي كان زمان ولا حاجة من اللي حصلت محصلتش

وفي الاساس
هما اللي قبلينا احسن من اللي بعدينا ؟؟

8:19 AM

 
Anonymous Anonymous said...

مساء الخييييييييييييييير

و لا يهمك يا إبني أكتر من كده و ربك بيزيح

و طالما إنت = إنت

يبقى إنت إنت و لا إنتاش داري

9:21 AM

 
Blogger 3rby said...

للجميع علشان محدش فهمني
انا مش قصدي اني انا انا علشان اسمي
لا انا باتسائل الانسان نفسه بروحه ولا بجسمه
(مش لو كنت في ادبي كان احسن لو كنت بدات تدويين من قبل الثانوية ماكنتش خدت ماث خالص)يعني لو الحكاية بالجسم وكنت انا ابن الناس التانية وهو ابن ابويا وامي كنت هابقي مبسوط بس روحي كانت هاتبقي موجودة ومظلومة ونفسها تبقي بنت اهلي الجداد وانا ابقي ابن اهلي اللي هم دلوقتي وبالتالي الحلقة مغلقة
المهم اني موجود

4:31 AM

 
Blogger chico said...

موضوع حلو اوى بس انا ماحبش احط نفسى مكان حد لان واحد لازم يرضى بحاله علشان يعيش مقتنع بس ممكن ابص للاقل علشان اكون راضيه اكتر انما للاعلى يبقى مش حلو للانسان

4:02 AM

 
Blogger MAKSOFA said...

فكرتني بمحمود عبد العزيز في فيلم جري الوحوش لما اخدوا الأنترلوب بتاعه
وفهم ليه القرد عمال يتنطط في القفص ويقول انا موش انا


مع كامل احترامي وتحياتي

وارجو اني ماكنش لخبط

3:14 AM

 
Blogger 3rby said...

chico:
بصي يا حجة شيكو
المشكلة اني بصيت للي احسن مني
واكتشفت ان لو حصل تغير
مش هايحصل تغيير


مكسوفة:

اولا منوراني
ثانيا مالخبطيش
لاني ماشوفتش الفيلم
فهمته من الاعلان فامرضيتش اتفرج عليه
ممكن تكوني لخبطتي لاني(ومع اني علمي)مافهمتش العلاقة بيني وبينه

11:39 AM

 
Blogger koukawy said...

نظريه برضو00الأحسن تقول الحمد لله علي كده00اهو اللي تعرفه احسن من اللي متعرفوش

3:25 PM

 
Blogger جبهة التهييس الشعبية said...

آه

وأنا كمان بافكر نفس التفكير

وساعات باقول الحمد لله إني بقى أنا أنا عشان أنا مستحملة أنا بس مش ممكن اقدر استحمل هي وللا هو

5:02 PM

 
Anonymous Anonymous said...

he3he3....ahh..7alwa 2weee de..
since ana=ana y3nee lw ana atrameet fe 2y 7ata 7afadal ana bardo...yab2a lazem b2a msh 23'yar mkanee bwa7ed tanee...l2 27'yar tab3ee 2w 7agat fya..2mm eshta eshta....
y3neee el 3eeeb msh fel bladee , el 3eeb fena 27na.. :D

9:39 PM

 
Anonymous Anonymous said...

بص بتحصل في أحسن العائلات

ولو لم أكن أنا لوددت أن اكون أنا

11:16 AM

 

Post a Comment

<< Home